Fattar ingenting...
Jag tror att jag nämnt innan att jag nog ska beställa skötbord på jollyroom.se, men det är lite svårt...
Dom har nämligen aldrig saker hemma i lager 😂
Jag har "bevakat" denna produkt länge nu, och innan jul kontaktade jag dom för att se om produkten ens hinner i lager innan lillen är här.
Men så hände de, i torsdagsmorse så mailade dom och gav besked om att min bevakade produkt fanns åter i lager.
Kanon tänkte jag!
Skickade till Ted att de fanns i lager nu och att vi kunde fixa de när jag kom hem från jobb...gissa va snopen jag blev när Ted uppdaterar sidan och det ännu en gång står "slut i lager".
Jag blev så förvånad...
Köpte dom bara in två eller? 😂
Så jag mailade dom o fråga hur dom redan kunde vara slut igen och fick till svar att det nog va en retur som kommit in i lager, som sen hade sålts direkt till någon annan.
Men är inte de lite dumt, att ha slut på en produkt i över en månad, låta kunderna "bevaka" produkten, och sen skicka ut automatiskt mail om att produkten finns i lager när dom i praktiken bara köpt tillbaka en?!!
Lite snopet för både mig och eventuellt andra kunder som vänta på just den produkten...