Fattar ingenting...

Publicerad 2016-01-09 10:01:49 i Allmänt,

Jag tror att jag nämnt innan att jag nog ska beställa skötbord på jollyroom.se, men det är lite svårt...
Dom har nämligen aldrig saker hemma i lager 😂 
Jag har "bevakat" denna produkt länge nu, och innan jul kontaktade jag dom för att se om produkten ens hinner i lager innan lillen är här.  

Men så hände de, i torsdagsmorse så mailade dom och gav besked om att min bevakade produkt fanns åter i lager.

Kanon tänkte jag! 

Skickade till Ted att de fanns i lager nu och att vi kunde fixa de när jag kom hem från jobb...gissa va snopen jag blev när Ted uppdaterar sidan och det ännu en gång står "slut i lager". 
Jag blev så förvånad...

Köpte dom bara in två eller? 😂 
Så jag mailade dom o fråga hur dom redan kunde vara slut igen och fick till svar att det nog va en retur som kommit in i lager, som sen hade sålts direkt till någon annan. 

Men är inte de lite dumt, att ha slut på en produkt i över en månad, låta kunderna "bevaka" produkten, och sen skicka ut automatiskt mail om att produkten finns i lager när dom i praktiken bara köpt tillbaka en?!! 
Lite snopet för både mig och eventuellt andra kunder som vänta på just den produkten...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2016-01-09 14:05:27

Finns inte samma märke på annat ställe på nätet? Tänkte att det ofta är så. Fast det har du ju säkert kollat😊

Svar: Jag tror att det är deras eget märke faktiskt, har försökt kolla om jag hittar ett som ser likadant men inte hittat nåt alls faktiskt :(
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela